Pagina's

zondag 8 juni 2014

Cadeau verpakking

Vandaag een cadeau doosje op bestelling gemaakt.
Het doosje moest aan bepaalde maten voldoen, dus een patroon van
de silhouette aangepast zodat het cadeautje er in gaat passen.
Daarna heb ik het doosje versierd.
Ik heb de bodem los gelaten maar er al wel dubbelzijdig tape opgedaan.
Nu pas het plat in een envelop en kunnen ze het doosje zelf
in elkaar plakken en dan het cadeautje er in doen.
Zo is het doosje geworden. Vlinder en een aantal bloemen heb ik 
met copic markers en airbrush op kleur gebracht zodat het bij de
rest van de bloemen zou passen.

Verder ben ik de laatste tijd veel bezig geweest met Zentangle.
Een aantal leuke dingen gemaakt, en 1 project is nog niet geheel af.
Ik moet het nog even op de foto zetten en van 1 moet ik kijken of ik er een filmpje van 
kan maken. Dus dit houden jullie nog me te goed.
Fijne pinksteren en hopenlijk komt de zon er nog weer door.

Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten