Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

Mijn eerste zentangle in kleur.

Tijdens de Zentangle werkdag in zwolle waren we begonnen met een
Zentangle in kleur. De afgelopen week ben ik bezig geweest met het
afmaken van de projecten waar we toen aan begonnen waren.
De Zentangle in kleur is nu klaar. De andere bijna daar moet ik
nog wat schaduw werk aan doen. Dus die komt komende week er op.
Eerst nog eens de foto van wat ik af had gekregen op de 
werkdag.
En nu hoe het uiteindelijk is geworden.
Het is nog niet geheel na mijn zin, maar ben ook niet geheel ontevreden.
Ik wil nu eens aan de gang met mijn inktense potloden en kijken of
met dat beter ligt. Maar moet eerlijk wezen het is wel vrolijk zo in kleur.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes en fijne avond, Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten