Pagina's

donderdag 12 juni 2014

Een grotere Zentangle gemaakt.

Het begon eigenlijk als proefje en was niet de bedoeling
om er echt iets mee te doen.
Mijn zus had een leuke embossing mal met een bloemvorm.
Dus ik zei die kun je leuk gebruiken bij Zentangle.
Bloem af, dus ik ging nog maar even door .
Ik was bezig op een A4 vel dus heb rond de bloem getangled en
later uit gesneden.
Ik heb hem op een vel zwart cardstock geplakt 
Dat ziet er best wel leuk uit.
Zo zie je maar, je kunt zoveel gebruiken voor je tangles.
Eigenlijk is hij nog niet helemaal af, ik moet nog wat schaduw aanbrengen
met potlood. Maar ik hoor graag wat jullie hier van vinden.
Groetjes diana

1 opmerking:

  1. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening!

    BeantwoordenVerwijderen