Pagina's

maandag 12 mei 2014

Zentangle is zo leuk om te doen....

Ik begin het tengelen al wel een beetje onder de knie te krijgen.
In ieder geval vind ik het heel leuk om te doen.
Ik heb in middels wel ontdekt,
dat niet alle fineliners geschikt zijn als je ze de zentangle ook wilt
kleuren. Vooral bij aquarel technieken wil het nog wel uitvegen.
Zelfs als er op staat dat ze waterproof zijn en je ze een
half uur hebt laten drogen zie je het zwart in de kleur 
opgenomen worden. Dit is niet zo met de alcoholmarkers 
en ook niet als je werkt met potloden en reukloze terpentine.
Hieronder een aantal van mijn Tiles die ik o.a. vandaag heb gemaakt.

De rechter is gekleurd met de inktense potloden en daar kun je zien
dat de inkt oplost.
Deze heb ik als laatste vandaag nog gemaakt en deels ingekleurd met
karisma potloden en reukloze terpentine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten