Pagina's

maandag 16 december 2013

kaart gemaakt met silhouette cameo

Nu eens een kaartje gemaakt met de Silhouette Cameo.
Toch nog maar wel een in kerst sfeer.
 
Het uiltje heb ik uit de Silhouette store gehaald.
Lekker goedkoop omdat er nu kerst korting op zit.
En wat nog leuker is 12 dagen elke dag een gratis kerst figuur.
Dit is voor de 12 days of Christmas. Dit is voor mij al het derde jaar,
dus al een mooie verzameling kerst patronen in mijn silhouette programma.
In Januari ga ik foto's plaatsen van mijn December Daily waar ik nu
mee bezig ben. Daarin heb ik ook veel dingen gebruikt,
die ik met mijn Silhouette heb gemaakt.
Het is echt een fantastische machine.
Het ding maakt op het ogenblik over uren.
Dus binnen kort zal ik wat meer over de silhouette gaan schrijven.
Dus heb je belangstelling houd dan mijn blog in de gaten.
 
Groetjes Diana.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten