Pagina's

maandag 23 december 2013

Winter doosje.

ik heb een leuke stans van ijspegels gekocht. Nu kun je daar natuurlijk
heel leuk mee werken op kaarten, maar ik wilde er ook iets anders mee doen
Ga nog wel meer dingen mee uit proberen zodat het niet alleen voor kerst gebruikt
gaat worden. Nu als eerste een winter doosje.
Het doosje heb ik gemaakt met zo'n score board.
En is erg simpel te maken. De cirkels zijn gemaakt met een pons
De bloemen zijn de kerstster ponsen waarvan je er twee hebt
in om te ponsen en de ander om te embossen. Gedaan met glitter papier
De rand rond het doosje is dus de ijspegel stans.
De sneeuwpop komt uit de silhouette store.
Zelf heb ik er onderaan twee tab-jes gemaakt en door het doosje heen gestoken
en aan de binnenkant vast geplakt. Verder nog wat van dag
puf sneeuw om de sneeuwpop heen gedaan.
Vrijwel alle materialen zijn te koop bij Bianca's toko.
Heb je zelf een idee om de ijspegels voor iets ander te gebruiken dan hoor ik dat graag
Groetjes Diana.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten