Pagina's

donderdag 21 november 2013

De laatste 2 Azza spreads voorlopig

Vandaag nog even de twee spreads die ik gisteren heb gemaakt.
Nu ga ik eerst weer eens anders scrappen.
De eeste is de laatste in rij van Oosterik.
Dit keer zijn het de kerststallen.
Ik heb hem vrij simpel gehouden, omdat de foto's op zich al erg druk zijn.
Het papier met goud borduursel heb ik een keer van mijn moeder
gekregen en vond ik goed bij het geheel passen.
De volgende spread die ik heb gemaakt, zijn gescande foto's van
mijn vader toen hij nog aan Judo deed.
Ik heb bewust voor zwarte achtergrond gekozen omdat hier de oude foto's
mooier op uitkomen. Helaas had ik een probleem, uit de posca pen vloeide in eens
een lading verf toen ik lijnen aan het trekken was. Dus van nood heb ik
toen de voetjes toe moeten voegen. Helaas het is niet anders. Het was dat of
overnieuw beginnen. Zo zie je maar ook bij mij kan er iets mis
gaan. Maar heb het gelukkig nog redelijk kunnen corrigeren.
Dit was het weer voor vandaag. Zou het leuk vinden reacties
van jullie te ontvangen.
Groetjes Diana.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten