Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Nog weer bezig geweest met AZZA

Deze week nog weer eens lekker bezig geweest met de Azza produkten.
Ik vind het voor al fijn om Azza te gebruiken als ik veel foto's
wil verwerken.
De eerst spread is van de kerstshow bij Megacamp hier in Emmen.
Helaas is de kwaliteit van de foto's niet helemaal goed. Maar het
geeft wel het totaal beeld goed weer.
Dit is dus Megacamp, de volgende twee is van de kerstshow
bij Oosterik in Denekamp.
Er komt nog 1 spread van de laatste twee thema's

En ja het klopt dat bij de laatste de achtergrond vellen een
verschillende kleur hebben. Het was niet echt de bedoeling
Maar zag het te laat en het stoort me niet echt
Dus laat ik het zo. Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.
Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten