Pagina's

donderdag 7 november 2013

Azza techniek gebruikt.

Gisteren weer eens even lekker aan het scrappen geweest.
Had al een hele tijd niet meer op de Azza manier gescrapt dus gisteren daar
maar eens mee aan de gang geweest.
Ik weet dat het niet helemaal via de perfecte Azza regels is gegaan.
Dit kan ik wel, maar ik mag graag ergens mijn eigen draai aan geven.
Ik vind Azza vooral heel fijn als je veel foto's weg wilt werken.
En ook als je een behoorlijke achterstand hebt met scrappen.


Dit zijn de drie spreads die ik gisteren heb gemaakt.
Bij de bovenste foto heb ik gebruik gemaakt van panpastel. Dit is vooral erg prettig
als je grotere vlakken wilt kleuren.
Bij de onderste heb ik gebruik gemaakt van pastel potloden, hier kun je
veel meer in detail werken. De ijskristallen zijn van
Dutch doobadoo en gekleurd met embossing poeder.
Morgen zal ik even een tip plaatsen hoe je snel en netjes
en ook nog eens lekker makkelijk die motieven kunt voorzien van lijm
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Diana.

2 opmerkingen: