Pagina's

maandag 18 november 2013

Kerstdorpen bij Oosterik

Gisteren nog weer een spread gemaakt. Dit keer met de foto's
van de kerstdorpen die ik heb gemaakt bij Oosterik.
Dit is hem geworden.
Deels heb ik de sneeuwvlokken gedaan met het malletje uit de Be-Azza kit.
Met versamark inkt en blauwe embossingpoeder van WOW.
Een een aantal sneeuwvlokken zijn van die papieren (ook uit de Be-Azza kit).
Ook die heb ik bewerkt met versamark en de zelfde embossingpoeder.
Zelf ben ik helemaal weg van deze mal. Je hebt er veel mogelijkheden mee.
Nu moet ik nog een serie foto's van Oosterik verwerken en dan heb ik
ze allemaal gedaan. En dan foto's van Sinterklaas. Die komt hier zaterdag
in het winkelcentrum. En dan nog maar eens aan de gang met kerst kaarten
Want daar heb ik er ook nog niet genoeg van, al schiet het wel mooi op hoor.
Groetjes Diana.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten