Pagina's

woensdag 30 oktober 2013

Project Life.

Ik heb laatst project life kaartjes gewonnen op facebook.
Dat is dan een goede gelegenheid om die manier van scrappen ook eens uit te proberen.
Maar ja dan heb je aan alleen 30 kaartjes niks.
Dus samen met mijn moeder het een en ander besteld bij scrobby.
Want mijn moeder leek het wel leuk om op die manier de foto's van de kittens
te verwerken.
Vandaag zijn we dus maar eens aan de gang gegaan en mijn eerst
pagina is een feit.
Ik heb besloten er een jaar album mee te maken. En over 2014 elke week
een pagina te maken voor mijn project life album.
Dit is mijn eerste pagina voor mijn jaar album in project life stijl geworden.
Vindt het zelf niet zo gek geworden.
Bovendien kan ik nu nog meer gebruik maken van mijn silhouette.
Alle effen kaartjes en het tekst kaartje, de witte tekst, de cijfers, tak en bloemen
zijn allemaal gemaakt met de silhouette. Hkaartje met LIFE heb ik
bewerkt met een fine-liner en het papiertape heb ik zelf gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie van mijn eerste creatie op dit gebied vinden.
 
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten