Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Ik ben aan de Zentangle.

En als je dan ook echt alles leuk vindt op hobby gebied dan
komt van zelf het Zentangle ook een keer langs.
Het leuke is dat het eens een keer een goedkope hobby is.
Papier, pen (fine liner) en potlood is genoeg.
Geen lineaal of zo al is het ook leuk om bepaalde
stempels niet te kleuren maar te vullen met tangle's
Ook kun je de tile die klaar is nog kleuren,
maar dit is natuurlijk niet nodig.
Mijn eerste vier probeersels.
en dan nog 2 anderen.
De ene om een vlinder heen. Heb de vlinder ingekleurd om die naar
voren te laten komen. De andere is iets anders en heet
repeat pattern stack.
Is ook leuk om te doen maar persoonlijk vind ik het wat minder ontspannend
dat je er toch meer bij na moet denken.

Rechts onder heb ik gekleurd met spectrum noir markers.
Kun je niet goed zelf ontspannen, dan is dit echt wat voor je.
Voor je omgeving iets minder want als je er helemaal in
zit ben je niet meer aanspreekbaar.
Er zijn veel boeken, voornamelijk engels maar dat is niet
erg daar je het voornamelijk van de plaatjes moet hebben.
Je kunt ook enorm veel vinden op internet / you-tube.
En je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen patroontje bedenken.
Ik heb er in ieder geval weer een leuke hobby bij
waar ik lekker ontspannen van wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten