Pagina's

zondag 4 mei 2014

Eindelijk weer eens een berichtje....

Het is weer veel te lang geleden dat ik een berichtje hebt geplaatst. 
Ik heb echt niet stil gezeten hoor. Maar kwam
er gewoon niet aan toe om dingen op mijn blog te plaatsen.
Wil vanaf nu toch proberen minimaal 1 keer in de week iets te plaatsen.
Onlangs heb ik  een bloemen decoratie gemaakt.
Het was eigenlijk voor de pasen, maar is nu ook nog wel leuk om 
te maken hoor. Gewoon andere kleuren gebruiken.
De bloemen heb ik gemaakt met de silhouette cameo. 
En kunnen gekocht worden in de silhouette winkel.
 (3d hanging flower ball    Design ID #56932)
Ik heb een styropor kegel groen geschilderd met acrylverf.
Ik heb ongeveer 50 bloemen gemaakt. 1 Bloem bestaat uit 3 delen.
Van de grootste en middelste bloemen de blaadjes dubbel gevouwen
en de meeldraaden met een embossingpen omhoog gebracht.
Daarna alle bloemen met behulp van een lijmpistool op de kegel geplakt.
Er zit even wat werk in maar was wel heel leuk om te doen en het 
resultaat mag er wezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten