Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Cd doosje gemaakt met silhouette cameo

Vandaag laat ik het uitschuifbare cd doosje zien die ik heb gemaakt.
Het patroon heb ik van de silhouette store en met de silhouette uitgesneden.
De bloemen, vogel op tak en kooitje heb ik op dcp papier gestempeld
en in gekleurd met Copic markers.
De achtergrond is gestempeld met versamark en daarna is er groene
distress inkt op aangebracht.
De stipjes zijn gezet met de molotow marker en daar over heen glossy accents
(dit zit ook op het oogje van de vogel).
Hier onder een close-up om het effect van de achtergrond beter te bekijken.
Het effect lukt niet met alle kleuren distress inkt.
Heb het geprobeerd met een rode kleur, maar dan is
de stempelafdruk nauwelijks te zien.
Het is even een kwestie van uit proberen.
De binnenkant van het doosje heb ik beplakt met een bijpassend design papier
Ik heb nog meer gemaakt maar die komen van de week er op.
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten