Pagina's

zondag 6 oktober 2013

Naar Heesch...

Vandaag ga ik na de opendag van Heesch.
Even lekker rond kijken en natuurlijk de demo's bewonderen.
Vooral even bij Diny Sprakel kijken en bij Lydia Boode.
Maar eigenlijk allemaal wel even.
Heb er zin in. Ben al een hele tijd niet meer in Heesch geweest.
Voor Diny, heb ik een kaartje gemaakt.
Kan hem wel vast tonen. Want voor dat ze dit leest heeft ze
het kaartje al gekregen.
Dit is de voorkant van de kaart.
Roos is geschilderd met twee kleuren rood molotow markers en water penseel.
De stipjes zijn gezet met de zelfde twee kleuren en 3d-lak er op.
De bloem op het lintje. heb ik zelf gemaakt.
De mal gemaakt met behulp van silly creations en een knoop.
Daarna gegoten met WOW melted poeder en rode embossing met glitter (wow).
Dan de binnen kant.
Van lint en stukje sheet een pocket gemaakt.
Daarin een roos gestoken, die ik heb gestempeld en geschildert (molotow markers)
op printbaar magneet vel van action.
Je hebt dan een zelf gemaakte magneet.
Ik ben benieuwd wat Diny er van vindt, maar van jullie wil ik het ook wel weten
dus laat gerust een reactie achter.

Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten