Pagina's

dinsdag 4 november 2014

druk, druk, druk...

Even een kort berichtje, nu ik even achter de pc kan kruipen.
Helaas geen creatieve uitspatting voor mijn blog
kunnen maken.
Ik wil jullie even op de hoogte brengen waarom 
er even niet veel zal verschijnen. 
Ik ben namelijk mijn huiskamer aan het opknappen.
En er valt van alles tegen.
Plafond komt naar beneden. Dus er moet een nu plafond geplaatst worden.
Kit van de ramen moest vervangen worden. Houtrot in de kozijnen.
Gelukkig is mijn zoon zo lief om mij te helpen. En die pakt het grondig aan.
Hopenlijk is het plafond gauw klaar en ook het schilderwerk. 
zodat er volende week of zo laminaat gelegd kan worden.
en de kamer dan weer zover mogelijk ingericht kan worden.
En dan in de eerste week van december komt mijn nieuwe bank.
In tussen ben ik af en toe bezig met zentangle. 
Dusmisschien dat ik van het weekend ergens een gaatje vind
om weer een creatie met jullie te delen.

Groetjes en nog een fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten