Pagina's

dinsdag 28 oktober 2014

nieuwe techniek uit geprobeerd.

Kwam op youtube een filmpje tegen met een techniek 
om met water de lichte vlakjes na het inkten weer lichter
te krijgen.
Zelf vond ik het tegen vallen. Maar kwam er wel achter dat 
het heel erg uitmaakt welke inkt je gebruikt maar ook zeker welk papier.
Inkt ben ik nu wel uit daar gebruik ik de distress inkt voor.
papier ben ik nog steeds mee aan het testen.
Ene wil mooier dan het andere. En met Bleek gaat het over het algemeen
toch beter omdat dat op vrijwel elk papier wil.
Sneeuwpoppen gestempeld met versamarkt en witte embossing poeder.
Sneeuw is gespetterd met dunne parelmoer verf.
Ook van deze proefje maar kaartjes gemaakt. Ze waren toch niet zo slecht
dat ik ze wilde weg gooien. Heb het wel simpel gehouden, en het kan 
best zijn dat er nog extra versiering op komt. Ben er nog niet uit.
Vindt deze eigenlijk wel goed gelukt en vind dat zwart met goud wel sjiek.
Hier ben ik zeker te vrede over. Is gemaakt met bleek en weer gespetterd met 
dunne parelmoer verf. Moet er nog wel een kaartje van maken.
Maar dat gaat wel goed komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten