Pagina's

woensdag 22 oktober 2014

12 days of christmas

Ik heb onlangs dit boekje gemaakt.
Ik had een stempelsetje liggen met de 12 days of christmas
wat ik na mijn idee te weinig heb gebruikt. Alleen vond ik de stempeltjes voor
dit boekje iets te klein.
Dus de afdrukje allemaal gescand en vergroot uitgeprint.
Ik had ook nog een pakketje papier van papermania liggen
die ik hier goed voor kon gebruiken.
Voorkant boekje:
Kerstbal is gemaakt met de silhouette en de strik heb ik uit dubbelzijdig
sticker papier gesneden en met fluweel poeder bestrooid
Voorkant bladzijden:
Veel met stansjes gewerkt en met de nieuwe Dutch doobadoo pasta.
Achterkant bladzijden:
Op de labels staat de hele tekst van het liedje 
12 days of christmas.
Er heeft enorm veel werk in gezeten maar vond het wel
heel leuk om te maken.
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten