Pagina's

zondag 4 augustus 2013

weer een voor the Stamping chef

Door al het warme weer en vakantie,
kom je toch niet vlug ergens toe.
Maar toch nog wel weer een kaartje met de gratis digi
van TSC gemaakt.
Dit is het deze keer geworden.
 
Helaas door het slecht licht komen de kleuren niet goed uit.
De dame heb ik gewoon en gespiegeld naast elkaar
geprint. Daarna heb ik ze ingekleurd met de copic markers.
Op de schoenen en de banden heb ik glitterlijm aangebracht.
De schijnwerpers heb ik gemaakt met potlood en reukloze terpentine.
Dit had ik graag gedaan met de airbrush maar dat bedacht ik pas
toe ik al bezig was met kleuren en toen kon ik geen afdekplaatjes maken
omdat ik de maten van de dames niet precies wist.
Door de drukte van isa haar verjaardag en al het mooie weer heb ik het
kaartje redelijk simpel gehouden. Ik hoop dat jullie het
even goed een leuk kaartje vinden.
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten