Pagina's

woensdag 7 augustus 2013

Gouden Pijl...

Gisteravond en deel van de nacht naar de goudenpijl hier in emmen geweest.
Samen met mijn dochter, oudste zoon en zijn vriendin. Andere zoon ging met zijn kameraden.
In het centrum troffen we nog mijn neef en het nichtje van mijn kinderen.
Het grootste deel van de avond door gebracht op het plein bij radio continu.
Gezellig met allemaal live artiesten. Ook heb ik nog met dochter en schoondochter
over de kermis gelopen. Om kwart over 12 waren we op het plein van
RTV-drenthe om naar de Vengaboys te luisteren en te kijken. Tegen 1 uur zijn we richting de auto
gewandeld. En we waren zo rond half 2 thuis.
Het was een hele leuke avond. Maar vannavond ga ik eens lekker zitten
kleuren en met kaartjes aan de gang.
Verder lekker helemaal niks.
Maar nu zo eerst met kids naar assen. Gezellig rond struinen. Wie weet kom ik nog wat leuks
tegen waar ik vannavond mee aan de slag kan.
 
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten