Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

de Molotow markers.

Vandaag ben ik eens even aan het stoeien geweest met de
Molotow markers.
Ik heb 30 kleuren met 1,5mm punt.
Ik heb eerst de techniek uit geprobeerd die ik ook heb gedaan met
de Posca pennen.
Met de molotow ging het me nog beter af. Maar of dat komt
omdat ik er al handiger in begin te worden of
dat ze echt prettiger zijn moet ik nog achter komen.
Maar moet zeggen dat ik wel tevreden ben.
Dit is mijn eerst werkje.
010 haar - 207 huid - 042 + 201 jurk, schoenen en vlinder - 006 hoed
Daarna heb ik het volgende afdrukje in gekleurd.
Wederom met het waterpenseel.
207 huid - 092 haar en steentje - 115 bloes, elastiekje en zakje
085 poten en snavel - 009 zand - 086 jurk en schoenen
201 de kousen - 203 de gans
Ik ben zelf heel erg tevreden over mijn werk.
Hopelijk vinden jullie het ook mooi en laten jullie even een
reactie achter.
 
Groetjes Diana

1 opmerking: