Pagina's

zondag 2 juni 2013

Bloemen gemaakt.

Gisteren naar de hobby beurs hier in Emmen geweest.
Veel mooie dingen gezien. Jammer dat ik niet zo veel te besteden had.
Maar ik heb weer leuke ideeën opgedaan en dat is ook wel leuk.
Ook hadden ze een mooie bloemen mal.
Een rijtje aan elkaar en twee kleinere maten losse bloemen er naast.
Zelf hadden ze het plat op gebouwd maar dat vond ik nog al saai.
Maar ik zag gelijk dat je er wel wat moois mee kon.
Zelf heb ik thuis de rij bloemen van elkaar los geknipt maar aan elkaar
ga ik ook nog proberen.
Toen heb ik van ultra-light klei en uitstekertjes voor taarten maken
bloemen hartjes gemaakt.
En dit is het resultaat geworden.
 
De bedoeling is dat ik dit nog helemaal ga uitschrijven.
Maar daar heb ik even wat meer tijd voor nodig.
Maar hou mijn blog in de gaten vooral als
je net als ik ook van bloemen houdt want ik ga nog veel
meer uitproberen en plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten