Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Vlinder en bladwijzer.

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je niet alleen leuke kaartjes kunt maken met StampinUp materiaal. Ten eerste heb ik een bladwijzer gemaakt.
 
 
Ik heb de bloem eerst op de strook geplakt. Daarna een deel weer los gesneden,
nu kun je de bloem over een bladzijde in het boek schuiven zodat deze goed blijft zitten.
Onderaan heb ik de strook van boven af een stuk je in de pons geschoven
dan pons je alleen het onderste stukje af en krijg je daar een deel van de bloem als versiering.
De bloem heb ik gestempeld met versamark inkt en met chalks in gekleurd.
 
Dan wil ik nog even laten zien dat je van de zelfde bloem ook een leuk
vlindertje kunt maken.
 
Een blaadje knip je er uit. Die er tegenover ligt vouw je om en prik je een gaatje midden in de vouw.
daar haal je het meeldraadje door en je plakt het blaadje op de achterkant vast.
Vouw het geheel dubbel en een klein stukje ernaast weer terug. Nu nog even de randjes aanzetten met inkt. Je kunt de bloem ook eerst bestempelen of van designpapier maken dat geeft weer een ander effect.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten