Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

kerstballen scrap.

Voor de bloghop moeten jullie nog wel even naar beneden scrollen,
maar is nog steeds aan de gang. Dus iedereen maakt nog kans om te winnen.
Nu mijn scrap die ik heb gemaakt.
Natuurlijk gebruik gemaakt van SU materialen.
Stempels blijven uitermate geschikt bij scrappen. Dat laat deze scrap wel zien vind ik.
 
Ik heb op verschillende manieren gebruik gemaakt van de materialen.
Kerstballen gestanst en met non-permanente lijm op geplakt en met wat inkt
in een blisterflesje over de pagina gespoten. Daarna de ballen weer verwijderd.
Verder ballen gestempeld en gestansd en gestansd uit scrappapier.
Zelf vind ik het best leuk geworden.
En het is niet eens echt veel werk. Het spuitwerk is wel wat lastig.
Leg het wel op een groot stuk papier of plastic dat je niet alles er onder hebt.
En niet te dicht er op spuiten dan krijg je grote druppels op je werk.

2 opmerkingen: