Pagina's

donderdag 15 oktober 2015

Azza spread gemaakt.

Het is weer even geleden, En is hier veel gebeurd waardoor ik aan
mijn blog niet toe kwam. Elke keer neem je voor meer
aan het blog te doen maar dan komt er weer wat tussen.
Gelukkig heb ik nog wel steeds tijd om creatief bezig te zijn.
Na dat ik op de beurs in Hardenberg Azza weer was tegen gekomen,
dacht ik daar moet ik toch ook echt weer eens mee aan de gang.
Nou dat heb ik gedaan. Eén dubbele pagina heb ik nu helemaal af,
daar plaats ik hier onder een foto van.
En er liggen er nog drie die nog verder afgewerkt moeten worden.
Dus de komende tijd gaat er nog wel wat langs komen.


De stukjes papier heb ik bewerkt met inkt, even de randjes afplakken 
met non-permanent plakband. Met papier en foto lijm kan natuurlijk ook, 
wat je maar het fijnst vind werken. Verder heb ik versieringen aan gebracht met
inkt en Azza figuur-sjabloontjes en de tekst heb ik gemaakt
met de tekst-sjablonen van Azza en een donker  bruine fineliner.
Deze zijn nog op gewone cardstock vellen gemaakt en gaan in insteekhoezen.
In de toekomst wil ik ook op de azza vellen gaan werken. Daar heb ik nog een hele
stapel van liggen, maar moet nog even wachten tot mijn Azza fotoalbum binnen is.
Zo dit is het weer voor vandaag.
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten