Pagina's

donderdag 26 februari 2015

zentangle op vellum

Ik werk graag met vellum, ik vindt het zulk fantastisch materiaal.
Maar had er nog niet op getangled.
Dus wilde toch wel eens proberen.
Eerst heb ik op wit papier een lotus getekend. Hier boven op
Heb ik het vellum gelegd en de lotus overgetrokken.
De lotus op het vellum ben ik gaan tanglen.


Na het tanglen, heb ik de lotus op het witte papier ingekleurd met copic markers.


Daarna heb ik de twee lagen op elkaar vast gemaakt met zilver kleurige dotlets. 
Op het velum heb ik wat details aan gebracht met een molotow marker. 
Ik heb wat verf uit de molotow marker op een stukje plastic laten lopen. 
Daarna heb ik het met een penseel aangebracht, dit omdat de vlakjes erg klein zijn. 
Het blad midden onder heb ik de verf uit de molotow marker met penseel aangebracht,
 daarna licht afgedept met keuken rol. Ook heb ik de dotlets met de zelfde marker gekleurd.


Tenslotte heb ik  het geheel op een groen stukje cardstock geplakt en met een
Figuurschaar uit geknipt. Dit op oranje cardstock geplakt en in de
Hoek heb ik pareltjes gemaakt met liquid pearls (opal white).


 Ik heb de kaart vrij simpel gehouden. Ik vind namelijk dat 
de lotus dan beter uitkomt.

Groetjes diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten