Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

meisje in het paars

Woensdag had ik al een afdrukje van een nieuwe stempel gekleurd met de copic markers.
Het is Nr. 1 van de Just me collection van Bildmalarna.
Had het kaartje ook al zo goed als af maar moest er nog bloemetjes op maken.
Maar was er nog niet helemaal uit wat het moest worden.
Uit eindelijk is dit het resultaat.
 
De takjes met blaadjes zijn gestanst uit wit glitter papier en heb ik
lila gemaakt met de pan pastels.
Het is eens een hele andere kleur dan ik normaal kleur
Maar vond het wel erg bij het meisje passen.
Graag hoor ik wat jullie vinden van dit kaartje
Groetjes Diana.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen copics, maar vind het 'n ontzettend mooi kaartje. Helemaal mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, mooi kaartje!! Ziet er weer geweldig uit. Groetjes enith

    BeantwoordenVerwijderen